Na konci prvního školního týdne čekal žáky 6.tříd celodenní adaptační program se školní psycholožkou. A jak si žáci tento den plný her a společných aktivit užili?
Paní
psycholožka připravila pro naši třídu zajímavý program. Dělali jsme různé zábavné
věci a hráli hry, kde jsme jako celá třída museli spolupracovat.
Náš den
začal dvěma hodinami ve třídě plné zábavy. Společnými silami jsme vytvořili
velké třídní puzzle. Bylo to puzzle přátelství. Psali jsme tam, co máme rádi,
prostě něco o sobě. Povídali jsme si a společně se lépe poznali.
Potom jsme
šli ven na školní hřiště a tam teprve začala ta sranda. Hráli jsme různé hry – například na upíra, sbírání podpisů nebo pohádkové závody. Myslím, že to nás jako třídu dost stmelilo. A
troufnu si napsat, že to všechny bavilo.
Následoval
úkol pro nás nejtěžší – zachránit se společnými silami z bažiny. Chodili jsme v
bažině po „kamenech“ a zachraňovali jsme naše spolužáky, aby taky prošli a byli
v bezpečí. Hra byla o spolupráci a myslím, že svůj účel splnila.
Pak jsme si připnuli papíry na záda a psali tam
kamarádům něco pěkného. Ke konci
jsme si ještě řekli všechny pocity a myšlenky, které jsme z programu měli.
Hodně se mi líbilo, že jsme se
třídou celý den spolupracovali a nehádali jsme se. Povzbuzovali jsme se a
nesměla chybět dobrá nálada. Taky jsme se dozvěděli spoustu nových věcí o
spolužácích, více jsme
začali vnímat druhé a byla to fakt sranda.
Myslím, že můžu mluvit za všechny a říct, že jsme si to moooc užili.